søndag 18. april 2010

Loppesesongen er i gang!

Og jeg digger, digger, digger at jeg står i kursiv... Neida, men jeg DIGGER loppemarkeder!!
I helgen har jeg og ungene vært innom 4 forskjellige, og det resulterte i en haug med ordentlig retro babytøy (som minsten selvsagt allerede er for stor for.. :P). Alle 7 bindene av "Håndarbeid for alle", et serveringsfat, en sil og verdens kuleste 70talls Simo sportsvogn i kongeblå kordfløyel!
Tilbrakte hele lørdagskvelden med å skrubbe ned hver millimeter av vogna, og nå skinner den igjen. :D
Fikk desverre ikke tatt noe "før-bilde", for jeg fant hverken kamera eller mobil i går kveld. Men den var MØKKETE og rusten. No more!! Den tar til og med mindre plass bak i bilen enn noen av de andre vognene jeg har, så den kommer til å bli brukt masse.
Noen bilder fra i morges, tatt med mobilen i full fart.
Ja, og så ble vi intervjuet og tatt bilder av på et loppemarked vi var på også, spennende å se om det kommer på trykk i avisa snart. Skal prøve å huske å sjekke det imorgen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar