torsdag 8. april 2010

Drømmekjøkken

Det syns kanskje ikke av hus og heim, men ser man de enorme mengdene interiørblader jeg sluker, så avsløres det lett at jeg er *litt* interiørintressert. Bittelitt. Desverre har mannen min ikke samme forkjærlighet for vintage, shabby chic, gjenbruk og sjarm, ellers hadde nok huset sett veldig annerledes ut inne. (Men jeg gjemmer unna godbiter og sniker dem inn sånn litt etter litt. Mens hans "ungkarnykker" lukes forsiktig ut, saaaakte men sikket.
I kveld satt vi og så på 4stjerners middag på TVnorge. Og der dukket drømmekjøkkenet opp jo! Hjemme hos Paul Ottar Haga. Og det var akkurat passe røfft til at mannen også likte deler av det. Lurer jaggu på om jeg holder på å få omvendt han jeg. Sånn litt i allefall. Hihi.Skulle veldig gjerne sett mer av det kjøkkenet altså...  Og gjerne resten av huset også, om det var i samme herlige stil.

Jeg drømmer om et drømmekjøkken... *Sukk*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar